Stolt.

Jag är stolt att jag har den familj jag har, världens bästa familj.
 
Först har jag Mamma , Pappa och min Bror som alltid har funnits där, stöttat mig när jag både gjort bra och dåliga val. Och just nu är jag väldigt stolt över min bror , Han har alltid varit duktig på det mesta , nu har han en egen firma , tränar för att snart tävla i body buildning som jag för övrigt är sjukt nervös för haha bör vara han som är så här nervös!!! jag hoppas verkligen han vinner skulle vara sjukt stolt. Hitils har jag kollat på alla hans tävlingar utom en för den va rätt långt bort och veckan efter tävlade han i gbg som jag iaf följde med till.
han är verkligen världens bästa bror (även fast han har världens hetsigast humör nu tacka gudarna att dieten är snart slut)
 
Sedan har jag min andra "familj" som är Lilian , David ,Frida och Michaela, dom har funnits i mitt liv nu lite mer än ett år , jag har aldrig behövt känna mig utanför i deras omgivning, dom var välkommnade sedan första gången jag träffade dom. Dom är så goa!
 
Jag har min kusin, syster, bästavän Tess, tjejen som jag verkligen kan prata med allt om. Som märker när jag inte är på det bästa humöret men de ändrar hon fort med våran as konstiga humor, hon som alltid ställer upp i vått och i tort.
 
sist men absolut inte minst har jag min egna lilla fina familj , då menar jag så klart Johan Eddie och Kito.
Vi som knappt kände varandra innan jag vart med barn och vi valde att behålla det , MEN vi har klarat det sjukt bra ändå , förstår inte hur johan stod ut med mig när jag hade mina humörsvängningar under min graviditet haha! helt sjukt att han är kvar:P. Vi har världens finaste son, som är så SJUKT älskade av alla. Jag ångrar inte för en sec att vi behöll han för va fan vore våra liv utan väldens finaste Eddie?
Jag kommer altid minnas hur varm jag blev när Johan såg på eddie första gånger , en helt underbar känsla . Hur han va så lugn och stöttade mig under förlossningen.
sedan att han gick med på att jag fick ta hem kito även fast han är alergisk , för han visste hur mycket han betydde för mig.
 
efter ett konstigt inlägg så avslutar jag med att säga jag älskar alla mina familjer, tack för att ni är dom ni är!
 


Kommentarer
Tess

Love love love <3
Jag är sååååååå glad att ni behöll min Eddie :D <3 värdens finaste och bästaste bäbis!

2012-09-28 @ 06:56:01
Anonym

Jag älskar dig Carro! <3

2012-09-28 @ 15:01:52
Lilian

Tack från David och Lilian!!!!!Du är så gullig!!! Även Johan och lilla Eddie!!!!!! Många kramar till er!!!

2012-09-28 @ 17:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0