en dag med mormor sen sanna.

hejsan hoppsan falleraller ra!

har nyss kommit hem , dagen började vid sex då jag vaknade och eddie vaknade vid halv sju.
Vid tio typ åkte jag heem till mormor fick mos och kyckling (mormor gör sjukt god mos ) sen satt vi å lekte med eddie å surra massa efter det gick jag och eddie till sanna och melvin , gosa lite med melvin medans vi väntade på sannas tvätt . tog en liten sväng tilö stan för mormor skickade med pengar så jag skulle köpa en mössa till eddie och till fika så vi gick till stenstans bageri som jag är helt frälst i ♥ gick till sanna igen och surrade tills johan hämtade oss.
vi får hitta på något snart igen ♡














bilderna vänder sig som dom vill , skit app. vet inte hur jag ändrar heller



Kommentarer
Tess

Myyyyysdag! :D Vi måste oxå ses snart ! höhö! Vill oxå fika på vårt fik ;)

2013-03-18 @ 20:47:21
URL: http://tesslundqvist.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0