Exigor´s red qing of sweden, Kito

Exigor´s red qing of sweden, kito, skito ,snizon,bäbis.
Min fina underbara hund springer nu bland änglarna, frisk och glad.
 
Flera har frågat på facebook vad som hände, skriver det här nu så slipper jag dra det för varje person som frågar ,bara jobbigt att prata om det.
Det är så att kito hade fel i sitt hjärta sedan han föddes, och så hade han epilepsi,som nu på slutet vart värre så han fick flera kramper, så efter krampen i fredag kände jag att han inte ska behöva stå ut med detta mera, skulle jag behållt han även fast alla kramper osv skulle jag vara självisk ,bara för jag vill ha han vid min sida.
 
Han var en speciell hund på alla sätt och vis, riktigt klok , alltid glad och ville alltid ge människorna i hans närhet massa kärlek.Han var världens bästa att ha nära barn han lät alltid dom göra vad dom ville med han.
 
Kito kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, första dagarna han va hos mig var han rädd för människor , ville inte gå nära dom eller så, men när jag kom för att få se han första gången så valde han mig han hoppade upp i mitt knä det första han gjorde , gjorde sig "hemmastadd" i min famn då fanns det inget annat än att han skulle med mig hem vilket jag inte ångrar för en sekund. Väl hemma så tog det inte långtid innan han förstod att ingen ville han illa så han började älska alla han träffade, hoppade fort upp i deras knä för att charma !
 
I natt så sov Frida "lillmatte" här hos oss så han skulle få en sista natt med oss två, sedan gick vi tillsammans till vetrinären, det var som han kände på sig att det var dax att återförenas med sin mamma .
 
Jag är tacksam till alla som har hjälpt mig med kito , då han inte ville vara själv.
 
Vila i frid !
2009-02-05
2013-03-11
 
Alltid älskad , aldrig glömd


Kommentarer
Tess

Fiiint skrivit <3
Kommer ihåg första gången jag träffa Kito, när du mötte mig utanför Åkerviksskolan, minns hur rädd han var för mig. Men det försvann rätt fort!
Kommer aldrig att glömma Kito och inte heller då han kissade på mina byxor! ;)
Ingen hund kommer kunna ersätta eller bli som Kito <3 Kommer sakna han så mycket, fast han var sådan odjur men han hade ju sina fina stunder han oxå!
Fidde kommer sakna sin brorsa ! Men Kito kommer nog vaka över Fidde och vänta på han, då den dagen kommer.
Du gjorde helt rätt och låta Kito " få gå". Det jobbigt beslut, men som du själv skrev! Man får inte vara självisk, du tänkte ju på hans bästa!
Nu tar Pappa, Farfar, din morfar och alla andra hand om Kito! Tror Farfar hade gillar Kito om dem hade levt samtidigt!
Kito ligger nog på en varm plats och solar just nu <3
Älskar dig <3

2013-03-11 @ 21:38:47
URL: http://tesslundqvist.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0