Mitt liv.

Du gjorde så mitt liv började på riktigt , du gör mig lyckligare än något annat, du är ljuset i mitt liv.

Första gången jag fick dig på mitt bröst , var lyckligaste dagen i mitt liv , att se dig , sedan kolla på pappa johan som lös av stolthet, det gjorde så mitt hjärta slog som om jag blivit träffad av en blixt, stoltare än så här kunde jag verkligen inte bli.

Att alltid vakna för att ta upp dig så ler så du så himla vackert , och när jag säger god morgon älskling så lyser du ännu mer.hur trött och slut jag än är så blir jag så varm och glad att se dig. Världens vackraste bebis !

Vad vore mitt liv utan dig , vad var mitt liv innan dig ?

Jag älskar min fina lilla familj.

Som dem flesta vet så började året inte så bra, först försvann min farbror sedan någon månad efter så gick även min morfar bort , och två månader efter så kommer mitt underverk , mitt liv , mitt allt, äntligen kom vänd punkten "efter regn kommer sol sken" . ( hur mycket jag än saknar min tokiga farbror och min söta morfar så vet jag att dem är med mig på denna resa som både sambo och mamma)

Eddie mamma älskar dig nu och föralltid det har du mitt ord på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0