somewhere over the rainbow

Varning varning struligt och konstigt inlägg påväg !

Till att börja med vill jag återigen skriva hur mycket min farbror betyder för mig , och hur mycket jag saknar han.
Personen som gjorde ALLT för att skämma ut en, helst för hela släkten. Som när han fick reda på att man smyg supit vart värsta grejen på julafton han gjorde verkligen allt för alla skulle få höra tusen gånger om att jag hade smyg supit , han satt å garvade som en dåre medans en annan bara ville sjunka under bordet och försvinna. Men jag skulle göra allt för att han ska skämma ut mig nu , även fast det ibland kunde reta gallfeber på en liten fjortis som man var förr.
Senare med åren vart det bara roligt när han jävlades , han och pappa har alltid "skakat" håret i oreda ifall man för engång skull hade fixa det. Och han var en jävel på kittlas men inte så de bara kittlas "löst" utan att man vek för det nästan gjorde ont:)
Hur han kastade om kring en även när man va ca 13-14år slängde upp en på axeln och gick.
När vi satt på Open trot tro de va 09 eller 10 han va skit full å hela tiden gav mig pengar för att slippa gå och spela på hästarna själv , vi skulle dela på vinsten å han bjöd på nån öl, men vart ingen vinst:p!
Hur han fjanta sig i baren , tex när han hade köpt sitt dricka så kollade han att bartendern fortfarande kolla så lossades han som det var en trapp han gick nedför ända tills han nästan satt på röven .
Jag kommer aldrig förstå att du är borta eller varför du gjorde det, men en sak är säker , jag kommer alltid sakna dig .

Jag älskar att jag och Tess verkligen ha börjar umgås vi har exakt samma humor , vi är släkt och släkt tar man hand om. Dock är hon inte bara min kusin utan även lillasystern som jag aldrig fick , bästavän m.m älskar att vi ofta pratar om stefan, det behöver vi att få skratta och komma i håg massa underbara minnen, dock är vi överens om att han inte är borta på riktigt vi kan bara inte se han längre , och att vi ska dänga han när vi dör;)

Sen min underbara son , 5 månader sedan han kom till världen , helt sjukt 5 månader känns som igår.
Han som älskar att stå och kan sitta själv när hände de Lixom? Nyss låg han rätt så hjälplös i min famn , nu går han i gåstolen dit han vill , han sitter rätt så långa stunder på golvet och leker med de jag ställer fram , och vem kan bli Sur när han vaknar tidigt , för när man kommer fram till sängen möts man av världens finaste leende hela jag blir glad. Sedan vid läggning så lägger jag han i sängen med flaskan och han äter sedan somna han utan minsta gnäll, min duktiga stora pojke! Mamma älskar dig.



Kommentarer
Tess

Huuaaa vad jag saknar pappa <3
Han kunde verkligen skämma ut en haha! dock slutade man skämmas när man var typ 14 haha!
Jävlar den dagen vi träffas igen!

aaw Eddie börjar bli så stor ! sitter redan liksom! superbäbis <3
Snart går han ;)

ÄLSKAR ER <3

2012-10-25 @ 06:57:02
URL: http://tesslundqvist.blogg.se
diana

Sötnosen

2012-10-26 @ 20:21:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0