Och så ett år senare.

För ett år sedan såg mitt liv helt annorlunda ut ,

Jag festade så fort jag fick changsen, helst både fredag och lördag och någon onsdag då och då.
Jag var singel.
Jag hade både min morfar och min farbror här nere på jorden, nu är ni två änglar.
Jag jobbade som personlig assistent.
Jag bodde i en tvåa i kuben , en ratig lägenhet där inte varmvattnet funkade ens i duschen ! haha!
M.m visst de va skoj mitt "liv" innan .

Men nu har jag:

Ärtan i magen kan varken va stoltare eller lyckligare.
Jag har världens bästa pojkvän.
Jag är sambo, i ett hus som vi bestämde oss för att köpa och jag trivs skit bra!
Jag är även otroligt glad att jag kommer bra överens med både johans goa föräldrar och syskon<3
Jag jobbar inte som personligassistent nu.
Jag har fortfarande världens bästa familj, släckt och vänner det är jag iaf glad över!

kan bara säga att jag älskar mitt liv.


För ett år sedan när Daniel fyllde år (vi fira mig samtidigt eftersom jag fyller år tio dagar efter han)
Så va vi hemma hos pappa i granlo , vi fira som vanligt med fika och att släckten kom, Stefan kom och bara skratta när han gav oss våra presenter han tyckte han va så roligt när han hade köpt en Mini klot grill och Korv och bröd vin och ost! Jag saknar dig Stefan jag saknar dina galna kommentarer och jag saknar hur du verkligen kunde skämma ut mig.

13 maj dagen innan jag fyllde år så fixade jag och Linda.L en personalfest vi åt och hade de riktigt skoj dansade loss på memento.
Sedan 14 maj så festade vi igen ett gäng sjung karaoki som vanligt ronny å ragge;D

I år
Idag fyller Daniel år,vi ska fira han här hemma hos mig och johan ,släckten kommer som vanligt utom en...
Jag är gravid i v 39 och less som fan på magen nu , skulle ju ha varit lite roligt i fall han valde att komma i dag på dannes födelsedag meeeen verka som ärtan tycker annat:)

Men för ett år sen var en person i min närhet en helt annan person, det saknar jag.:(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0