Grattis Daniel !

Idag har vi firat bror och mig :)

Lägger ut kort på det jag inte redan har hunnit bära upp :)

Av mormor fick jag 500 kr

Mamma och Johnny nya tallrikar , en nyckel ring för världens barn , en bakassistent och ett par byxor :)

Daniel och joy fick jag 500 kr present kort på New yorker

Pappa och Diana fick jag en ljuslycka man ska ha ute , ljus från partylite lykta as gott , en prydnad sak som pappas jobbar kompis hade gjort och 1000kr och en trisslott

Kim Tess och lena fick jag tre paket blöjjor , tre paket tvättlappar baby olja en stoooor gosig tiger och en föräldra tidning :)

farmor fick jag grillbestik och en prydnadsgroda

Ingela Tomas och Eric fick jag en prydnads tant och trisslotter

Tack så mycket allihopa :) ( ni får skälla på mig om jag glömt skrivit nått rätt trött i skallen nu)

Extra tack till mamma som hade baka fylld sockerkaka och banoffpaj :)<3



Kommentarer
Tess

Troooor att det var sexpack tvättlappar ;)

2012-05-04 @ 20:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0