Sture Sundqvist

I eftermiddag vid fem tiden somnade min morfar in, spenderade åtta timmar där med dig Idag och en timme efter vi åkt hem så somnade du in , mormor satt vid din sida i ditt sista andetag <3

Du var inte bara världens bästa morfar utan du var även en pappa och en make , vi alla älskar dig så mycket !

Jag är STOLT över att jag fick just dig som morfar , alla fina minnen när vi har cyklat , spelar bingo , allt , ska jag minnas
Du var en sån människa som många såg upp till , alltid glad och hjälpsam du brydde dig om alla .

Och lilla Jack som du älskade så mycket , alla gånger man vart galen på dig för du aldrig lärde dig att en chihuahua inte äter lika mycket som en storhund , alla gånger du "råka" tappa mat för att Jack skulle få!

För ca ett år sen ( om jag minns rätt) fick vi veta att du hade fått sklettcancer , du kämpade verkligen in i det sista , du kom till ett sånt underbart ställe sista tiden , hospice personalen såg verkligen till att du hade det bäst och att du inte skulle ha ont , jag är glad att du fick en sån fin sista tid i livet , trotts du oftast va lite yr av morfinet och pratade goja jag kommer sakna dina tokiga kommentarer du sa !

Du var så fin nu när vi var upp och sa hejdå till dig du såg verkligen fridfull ut !

Jag kommer alltid minnas dig som den person du var , världens bästa morfar jag älskar Dig!


Hälsa till farfar och stefan , vi syns sen VILA I FRID !



Kommentarer
Frida Löfqvist

Jag beklagar <3 Du kan höra av dig när du vill om du behöver prata eller bara komma över! Stor kram

2012-03-04 @ 17:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0