ånej!

För tre dagar sedan gjorde jag nått som jag INTE skulle göra i år.......... jag började kolla på big brother !!!
så nu är man fast vid den skiten, haha nu måste jag dessutom vänta tills i kväll för att se nästa program för nu har jag sett alla jävla skit program ! haha men men har ju iaf något att göra..


Igår var jag iaf på vattengympan för gravida som vanligt på torsdagar MEN jag har bestämt mig inte för att gå nå mera , tycker helt enkelt inte att de hjälper längre men från början var de GULD värt så får ni foglossning så åk till eran sjukgymnast å säg att ni vill på vattengympa;) och ett annat stort plus är att ni träffar andra gravida människor där folk som redan har barn och många första gångare att bolla tankar med:)

Efteer det hämtade pappa upp mig så hälsade vi på mormor, danne var där han oxå så de va trevligt=)))

JUSTE hämtade hem min fina puch oxå , världens bästa puch startade bara efter nån kicknning å nu starta den efter första !! PUSS PÅ MIN PUCH! johan är lite söt han med när jag skulle pröva köra den igen han tro hela tiden att jag ska ramla haha ! men ikke jag är världens bästa puch förare;)


nu väntar jag på att pappa och diana ska komma och sätta upp grillen så vi kan grilla till lunch i morgon :) satan va gott de ska bli , våran fina roosa grill ;)


Fortsätt att gissa när lilla ärtan kommer med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0