TESS HAR VÄRLDENS SÖTASTE HUND!


Hihi, Tess här! 

Såg att Carro kallade min bäbis för råtta så tyckte det var mer en rätt att jag lånade hennes blogg utan att hon vet om det hihihihihihih busigt!  Vilket minne jag har som kom ihåg hennes lösenord :D kung Tess asså!

Iaf min hund är INGEN råtta! :< han är en liten plupphund! hihi kanske är en råtta endå!

MEN han är söt :D

Tänkte berätta för Carros fina och nyfikna läsare att jag har tatuerat mig idag ( Precis som Fröken Carro oxå har gjort idag ) fast vi gjorde inte samma sak ;-) Kommer lägga upp en bild lite längre ned ;) haha gjorde inte alls ont förutom på vissa små ställen längst ner! kändes lite och min rumpa typ domnade bort ? haha fett jobbigt! Men lätt värt!

En sak till! Carro och Johan har världens finaste son, Lilla Ärtan Eddie! Så söt! och Dem är jätte bra föräldrar, är fett stolt över dem <3 Eddie är ett jätte bra barn oxå hihih han gör sitt jobb som barn bra ;-) Men när han bli lite äldre så ska jag lära han massa bus! hohohoho! spännade va? ;-)

Asså bara för att jag är så kung så borde ni kika in på min blogg, uppdaterar oftare en Carro ( ibland ) hahah ;D

WWW.TESSLUNDQVIST.BLOGG.SE


Lova att inte skvallra för Carro att jag lånade hennes blogg (A)

Puss och hej!



BJUDER PÅ EN BILD PÅ MIG SJÄLV OXÅ! SÅ NI VET HUR JAG SER UT SÅ NI INTE TITTAR IN PÅ FEL BLOGG ;-)

// KUNG TESS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0