I mina ögon kommer du alltid vara perfekt.

 
Eddie, den dagen jag plussade på stickan den dagen visste jag att skulle älska dig, men jag kunde aldrig tänka mig att kärleken till sitt barn skulle vara så stark jag älskar verkligen dig mest av allt på denna jord.
 
Jag blir så fruktanssvärt stolt när jag ser på dig, när du ler ( som du nyss har börja gjort) så smälter mitt hjärta du är helt perfekt!
Det finns dagar jag blir helt tokig innombords av att höra dig skrika, men jag vet ju att du skriker eftersom du har ont i magen så samtidigt tycker jag så fruktanssvärt synd om dig, jag vet ju att jag inte kan hjälpa dig, och det gör så ont i mig, vill göra allt för att du ska må bra!
 
Jag kommer skydda dig till dagen jag dör, jag kommer älska dig i all evighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0