Dålig på blogg fronten nu!

Hejsan hejsan!

Mina dagar går väldnas fort nu , så blogga har jag varit väldigt dålig på.
Vi har fortfarande massa besök å många vill träffa Eddie, så vi har väldigt mycket att göra .

Senaste dagarna har jag börja umgåtts med Sandra igen väldans trevligt tycker jag, och i går var jag hemma hos mamma/mormor och myste på och idag har jag varit hos svärfar/farfar och svärmor/farmor och pratat =)


För snart tre vckor sedan kom lilla Eddie, han äter skiter och sover ( somnar vid elva på kvällen och vaknar vid fem sex=) ) som han ska , jag har aldrig varit lyckligare han är helt underbar , älskar min lilla familj TOK mycket! mina fina killar,helt sjukt va tiden har gått fort snart blinkar man väl och han är 15 år nej fyfan ångest!!!

Vågen börja se bra ut med -10 kg är jag nere på nu helt wonderbart!


Eddie älskar att äta ur flaskan!!:D


Kommentarer
Carro

Hej bara en nyfiken fråga :)ammar du eller ger du ersättniing? Å sover han så länge =) vad skönt, här har vi en som gärna är vaken på natten :p

2012-06-03 @ 23:27:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0