Natt tankar !

Vissa kvällar å nätter bryter jag totalt ihop , som dem flesta vet som känner mig eller läser min blogg , så gick min farbror och morfar bort i början på året, året som jag trodde skulle bli det bästa året på länge , jag fick barn skaffa hus och har träffa en bra kille, men året började på sämsta sätt som jag någonsin kunde tänka mig , min farbror valde att inte leva längre (kommentera inte varför , hur eller något för de har ni inte me att göra) en person som alltid ha funnits där , en person som tråkigt nog man träffade allt för sällan men vet att han brydde sig och fanns därför mig , och skulle ha funnit där för Eddie . Skrev rätt så mycket med han på Fb , han skrev att jag skulle bli en kanon mamma ord som verkligen värmde i mitt hjärta. Alla minnen är djupt bevarad och kommer aldrig någonsin glömmas , jag är sjuk glad att du var min farbror (för alla som har en lika glad tokig busig älskad farbror som jag hade ska vara stolta) tack för tiden du fanns i mitt liv du är nu och föralltid älskad! Och min morfar gick även bort innan Eddie hann komma , när jag var liten sov jag mycket hos dom vilket jag älskade , en person som var så snäll och go tro fan inte de fanns något dumt i den gubben , när han väl var klar i huvudet på slutet i hans liv frågade han mycket om jag var nervös att få barn och jag svarade alltid att det hade jag inte hunnit bli utan jag tar det som det kommer vilket han tyckte va en bra ide , tror han var väldigt glad att han skulle bli gammel morfar fast det hann han aldrig att uppleva vilket som är skit trist ! Jag hoppas att du ser mig att jag klarar mamma livet bra ! Jag saknar tillomed att skälla på dig för du tjuv ger Jack mat du ville ju bara vara snäll med honom du förstod riktigt inte att han inte kunde äta så mycket haha ! Tack för du var den du var och att jag fick ha dig som morfar så pass länge ändå! Ni är två personer som är mina förebilder ! Jag älskar er jag hoppas verkligen att ni vet det!



Kommentarer
Tess

Värsta året någonsin ( iaf början) sedan vände det till det bättre när lilla eddie kom <3
Din morfar och pappa har det bra nu och kommer alltid att finnas med oss !
Synd att dem inte fick träffa Eddie, dock tror jag att eddie ser dem endå!

2012-07-17 @ 10:25:25
URL: http://tesslundqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0