Lånar Carros blogg igen ;d

Blogg.se appen funkar inte, helt kass och då är Carro dålig på att blogga och jag är typ uttråkad en fredagkväll så jag bloggar väll åt henne då! :) Snäll kusin jag! 

As fint väder idag (Y)  har suttit på balkongen och solat + varit ute med hunden rätt mycket idag..... och jag har fått lite färg idag iaf :D kung kung!
Hoppas vädret håller i sig imorgon oxå! Dock så står det att det ska regna imorgon! men hoppas kan man ju göra :)
Imorgon ska jag på GF med Carro och hennes kompisar! Kung kung!
 

Nä nu vill jag inte skrivan nå mer :D hah!

Bjuder på en bild på världens finaste kille i världens coolaste body som han fick av sin favorit släkting Tess! hihihihihihi

 

LillEddan <3 Är sjukt stolt över att få ha dig som kusinbarn! Och jag älskar dig och ska bara lära dig massa bus <3 hihihi !   XOXO TESS  www.tesslundqvist.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0