Helt sjukt!!

Jag saknar ärtmagen( även fast det är mysigare att ha han på utsidan) Magen som gjorde så man knappt kunde gå stå eller röra sig , magen som man tyckte bara va i vägen sista tiden.dödligt le på alla som man inte kände kollade på en och log, tanter som kom fram och fråga massa ( ursh va le man blev) och tog på magen så man nästan ville kapa händerna på:p fast annat var det med folk jag kände dom gjorde det inget när dom la handen på magen på mig Men sitter och kollar igenom bilder nu guuud va fint med bebis mage!! Tänk min fina älskade lilla bebis låg där!!!? Kan inte fatta att han låg där i nio månader! Sjukt stolt över mig själv som bar honom så länge å dessutom födde han med endast lustgas som hjälp !! Mammor ska va stolta att man klara sån smärta( tur karlarna slipper dom skulle väl dö på kuppen dom haha) Perfekt kula trots bristningar dom skiter jag fullständigt i !!! Älskad från pluset på Stickan till föralltid mammas hjärta!



Kommentarer
Tess

Jag gillade när Ärtan var på insidan ;d Men älskar Eddie nu när han är på utsidan! haha :D
Du kommer få en sådan mage igen... Eddie ska ha en lillasyster om 1½-2 år ;D

2012-07-14 @ 10:20:31
URL: http://tesslundqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0