Fyfan!

Taggad som tusan var jag igår inför gatufesten, hade fixat barnvakt (Mamma/mormor) och Sanna va hundvakt åt Kito.
Så kom Linda vid två-tre, vi gjorde oss i ordning drack två cider sedan kom elin och hämtade oss å körde ner oss till stan, drack en till cider sedan gick vi till navet pizzan å köpte mat ca en timme efter pizzan kaskadspyr jag som ett as!!!= matförgiftad KUL!!!!!! så typ tjugo i tio var jag på väg hem 580:- åt helvete faaaaan va le ja är!!
som jag ha längtat efter gf med tess å linda:/
 
spydde som en gris hemma oxå och mått PISS hela dagen önskar att man kund vara bakis istället! mye skönare de haha!


Kommentarer
Mari

huvva. anmäl stället någonstans.

Svar: Jaa det har jag gjort=)
Caroline

2012-07-08 @ 21:01:54
URL: http://mixan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0