tidsfördriv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Insåg vilka som är äkta vänner och vilka som inte är det.

Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nä hade inga sånna.

Vilka länder besökte du?
Finland;)

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Har redan de bästa, världens bästa pojkvän med familj, min egen familj och mina vänner å självklart snart världens bästa son!

Vilka händelser från år 2011 kommer du alltid att minnas?
När jag och Linda var å röjde i Åbo, när jag träffade johan , när vi berätta för familj och vänner att jag var gravid.

Vad var din största framgång 2010?
Jadu vet inte

Största misstaget?
:) inget

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var bra sjuk i början på året, sen är de väl ryggen som dummat sig bra mycket med.

Bästa köpet?
Min och johans säng:)

Vad spenderade du mest pengar på?
Fest, MAT höhöhöh

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Plusset på stickan:)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Det är vi Ändå
Man down
Motherlove
Jack sparrow
m.m
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
rest
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jaduu vet inte

Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma först som lilla julafton , som johans föräldrar va med på detta år:)
Sen hemma hos farmor med släckten,,
Blev du kär i år?
JA!:D

Favoritprogram?
 Desperate Housewives ,2½ men , scrubs m.m.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja.

Bästa boken du läste i år?
Bok???

Största musikaliska upptäckten?
jag vet inte;D

Något du önskade dig och fick?
har nog fått allt jag önskat:)

Något du önskade dig men inte fick?

Årets bästa film?
water for elepant (stavning?)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Festade som en galning med bästa brudarna.
Dagen innan hade vi personalfest SJUKT skoj:)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns de säkert..

Vad fick dig att må bra?
Min familj , mina två allra bästa vänner Linda och Erica, och självklart Johan

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, jadu om jag de visste:D

Vem saknade du?
Kito

De "nya" människorna du träffade?

Har träffa både bra och dåliga nya människor men dom försvann rätt fort :P
Avsluta meningen: "Det här året ska jag..."
Bli mamma, träffa Erica och linda så mycket som möjligt och självklart familjen å släkten med..
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0