Farbror<3

Det gör så sjukt ont att tänka på dig ibland , och många funderingar kommer upp men inte ett enda svar, sen kommer tankar på allt du har berättat och saker som du har gjort , tex när du berätta på julafton att när jag och Daniel var liten så ställde du oss på diskbänken och du la dig på golvet sen fick vi hoppa rakt ner på dig .

Eller gången du reta mig på julen för att du hade fått reda på att jag hade tjuv supit , alla skratta och jag skämdes så jag ville bara sjunka under jorden .

Eller när du jag och pappa var ut i somras när Johan åkte förbi å stanna å prata en sväng så gick du och pappa lite före Å du börja dum ropa åt mig och Johan att vi skulle pussas lungt och allt var det va. Skämdes som en tok då med eftersom Johan å jag nyss hade träffas:)
Sen så dansade vi å hade så skoj å du sjuka dig med det mesta som vanligt.

Sen när jag å Daniel fyllde år så fick vi en varsin mini grill , korv , bröd och ost och vin du tyckte du va så rolig och det var du verkligen en annorlunda present som du sa :)

Det finns mycket man kan skriva men det får jag göra någon annan dag..

Du har alltid varit den galna i släkten , vi älskar dig för den du var det kommer vi alltid att göra, önskar att du hade stannat kvar här hos oss .
Snart vilar du i frid me farfar, ge han en stor kram från mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0