Tess bloggar^^

Känns som att det är min plikt att blogga åt Carro då hon inte bloggar eller inte kan blogga rättare sagt! Tydligen krånglar blogg.se för henne, få se om hon byter portal eller vad som händer. för mig funkar blogg.se utan problem
 
Kolla in min blogg -->  www.tesslundqvist.blogg.se <-- KOLLA
 
Innan den 31 augusti ska jag få min lägenhet förhoppningsvis! Hoppas dem dom bor där nuuu är snabba, gillar inte att vänta!
Snart bor jag också på Alnöööö wiiihooo!
Var och köpte mer flyttkartonger idag! packa packa packa!
 
Igår pratade jag med Carro via facebook och det spårade ut totalt som vanligt (?!?!) Vi har bestämt att åka till Finland nästa sommar och fånga mumin! Alla vet att mumin finns påriktigt! ;)
Och att vi ska skaffa ett riktigt muminhus! vore as ballt!
Att älska mumin är något jag och Carro har gemensamt! Fast hon gillar Lilla my och jag gillar snorkfröken och Sniff! ;)
Undra hur stor mumin skulle vara i verkligstorlek? Större en oss ? eller mindre? eller jätte små? Vore as coolt om det fanns mini mumin i verklgheten ! haha skulle ha ett helt gäng jag ;)
Nä nu ska jag lägga mig och kolla på the simpson!
 
Bjuder på muminbilder ;)
 
 
PSSSSSSSST GLÖM INTE MIN BLOGG ---> WWW.TESSLUNDQVIST.BLOGG.SE <--------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0