Ett inlägg till Michaela:)

















Hej faster. Jag hoppas du har det bra i denver med alla barnen, jag saknar dig.
Här är min nya motorcykel, jag är lite för kort så lyckas inte då med den än men i bland får jag till det så den rör sig , det är jätte kul tycker jag! Finns även massa olika knappar som jag trycker på så det kommer musik sen blinkar de massa lampor SKIT kul tycker jag det är.
 
(mamma la även upp en bild där det ser ut som jag gömmer mig men sanningen är att jag bajsade just då fniss)
 
¨Längtar tills du kommer hem igen, länge kvar men dagarna går superfort, jag skratta även jätte mycket nu och mamma och pappa vill bara pussa på mig kommmer typ få pusssjukan eller något..
 
Puss på dig Faster jag älskar dig!!/ Eddie


Kommentarer
Lilian

Jätte gullig!Längtar jätte mycket efter dig!Snart lördag så vi få rå om dig,många kramar till er!!Jätte fina kort!kram från farmor

2012-08-30 @ 20:40:07
Faster M

JAG ÄLSKAR DIG EDDIE!!!!!!!! <3

2012-09-04 @ 07:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0