Bildbomb från Finland

NU kommer både en uppdatering och en bildbom snällt va?
 
Frida i bilden på väg!
Eddiesen
Försökt få han sluta snusa men lyckas inte... Sådan mor och far sådan son?
Titanic
Massa jävla vatten??
Vi är så otroooligt snygga.......
Frida och Michaelas husdjur minns inte namnet?
Där bodde David Lilian Michaela och Frida
Och där bodde jag Johan och lill Eddie
Pappa ,Eddie och Farfar myser medans vi brudar gick i affärer:D
Men göllii
Fina Frida och Michaela
Lilian spanar på kläder:D
Systrarna Graf
Vi var och hälsade på Johan farmor med...
Frääään
MAAAAT<3 Oxinnerlår med kantarellsås as gott
Skit spel......
HAHAAHA så jävla snygga! alla vill ju va som ossssss dom vill gå som oss va som oss ,oss oss oss
Kaxig mås...
Nää fan vi ser inte att du knäpper:D
Smurf dricka tänkte ofc på Lindas Andre medans jag drack dn:D
Här skulle vi åka spöktåget:D
As rolig bergodalbana:D
Där sitter jag och frida någonsans:D
Michaelas mat jag åt kyckling burgare:D som va sjukligt go
Lekte paparazi låg på golvet och knäppte bakom gardin:D
Avslutar bildbomben med EDDIE min älskling !
 
Riktigt trevlig resa med Johans familj=) Vi var och hälsade på Davids kompisar, gick ett sväng om på staden, Badade , var på tivolit lätt bästa bergodal bana jag åkt! sen åkte runt å kollade , vart även Unospel på kvällarna=) mysigt:D Tack allihopa<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0