Massa magbilder

Har samlat ihop de bilder jag hittade på magne under denna graviditet så nu lägger jag ut bilderna eftersom..




Denna bild är från V.17 ( när jag var med daniel på hans tävling i gbg )



V.22 



V.26 



V.28



V.30



V.32



V.33



V.34



V.36

image description
image description

V.37

image description

image descriptionimage description

V.38

Japp det där är min klotmages resa (hitils) :)





Ida om Mage v.37 (36+3):
Vilken fin mage du har! Och det ser ju verkligen ut som den har sjunkit massor. Ser ju ut som att Ärtan är hur startklar som helst. :)

Svar: Tack tack :) jaa man kan ju hoppas han vill komma snart iaf :) Hoppas eran kommer snart med:)


Kommentarer
Rikke

men nu jävlar har magen sjunkit!

Heja Carro heja! nu kommer ärten ut snart all lycka till

2012-04-30 @ 19:40:31
URL: http://rikke84.blogg.se/
Therese

Ohhhh vilken kalaskula du har nu :) Fint!!!

2012-04-30 @ 22:09:26
URL: http://tostberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0