Le på detta nu!

Har mått skumt några dagar nu , när jag rör mig så svartnar de för ögorna på mig sen får jag ofta hjärtklappning nu, sen har jag känt mig allmänt dåligt ont i skallen och så där så sitter bara å väntar på någon sjukdom ska bryta ut helt ( som om de behövs 4 v innan BF)
Fick iaf tips i går om att ringa sjukhusrådgivningen igår så jag gjorde det pratade en del med dom men sedan skicka dom mig vidare till förlossningen, tog upp allt men vi bestämde att jag skulle ringa min BM i dag i stället sakt och gjort fick en tid på engång så åkte dit och tog några prover för havandeskapsförgiftning men alla värden såg bra ut så skönt som tusan att de inte va det iaf, men BM tyckte jag skulle ta kontakt med VC men där fanns inga tider så får ringa och boka imorgon i gen så jag förhoppningsvis får reda på varför jag mår så här inte alls skoj att bli svimfärdig för att gå upp för trappen eller om jag bara råka ställa mig för fort..

Ska som sakt försöka få tid på VC alnö i morgon har bytt dit nu så slipper jag åka ända till granlo:)
ska även till BM på vanlig kontrol:)'

gäller bara nu att vila vila vila... när jag väl hade somnat förut på dagen så äre nå idioter som står å bankar på dörren i typ fem min , så de va ju bara att masa sig ner och öppna "HEJ VILL DU KÖPA MAJBLOMMOR?"  nääää tack klara mig ändå!!!


Iaf så tro jag att jag har köpt allt till ärtans ankomst nu :) köpte täcket och kudden till vagnen i går så de är oxå gjort nu :) fick fina sängkläder av linda <3!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0