Glad påsk?

Detta är första året då vi firar påsk utan min älskade farbror och morfar , två av mina förebilder försvann , två av dom jag älskar så fruktanssvärt mycket , men morfar jag är glad för din skull att du fick somna in du kämpade på så länge med dina sjukdomar även fast du hade så ont ,

Och stefan jag önskar att du bara kunde berätta varför, men det är en fråga vi aldrig får svar på , jo när vi träffas igen fast det dröjer väldigt länge!

Jag vet att ni inte är helt borta utan stefan farfar och morfar finns med oss livet ut med ett vakande öga så det inte ska hända oss något . Jag älskar er och kommer alltid göra det !

Sen är det även första påsken då min egen pappa inte firar med oss men han lever ju iaf bara de att han är i hassela .så får träffa han någon annan dag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0