Gårdagen

Igår var jag till bm ,måttet låg på 32cm och slagen på 136 , så bokade vi in tre nya tider Dock trodde han inte att jag kommer den sista (14maj även min födelsedag;) ) så kan ju hoppas att han har rätt så jag slipper gå över tiden :)

Sedan åkte jag hem å vilade tills Tess kom med en galet söt tröjja åt mig å ärtan ;))) vi kommer lätt bli sten cool! Mysig dag med kusin vi kollade på big brother , Jack and Jill (as skoj film haha) sen några avsnitt av Sunes jul å pensionärsjävlar ;) kung kung kung

Bild på min tuffa Tshirt ;)



Kommentarer
Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Nu är det inte långt kvar. :) har ni en kille till barnmorska? Det är inte Mikael Mukka? :) han hade vi.

2012-04-09 @ 01:28:09
URL: http://anglaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0