"Lilla Julafton"

Gårdagen började med att jag följde med Erica å Go pojkarna till birsta för Erica skulle kolla efter fin skjortor till pojkarna:) Lunchade på donatello gjorde vi med och gick en sväng till runt birsta :) Sedan hem å fixade mig lite , johan vaknade så då åkte vi och hämtade hans föräldrar och åkte till mamma för att ha "Lilla julafton" det var trevligt :) Och ärtan fick oxå en Julklapp av mamma och Johnny En Skit söt body och ett par byxor :D han kommer bli så fin så! sedan hem och typ somnade på engång haha! sjukt trött ! Sist men inte minst STORT grattis till bästa FRIDA idag på sin 20 år dag!!<3


Kommentarer
Michaela

Ååh <3 mysigt de lät! Jag vill också :') ärtan ska få något fint härifrån med hihihi. Kram

2011-12-23 @ 21:41:49
URL: http://adventureseeker.blogg.se/
Frida

Tusen tack finaste Carro! Presenterna var superfina och faktiskt det jag mest behövde! <3 tack :)

2011-12-26 @ 15:07:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0