Håll mig hårt eller släpp mig helt♥

ITS ONLY ROCK 'N' ROLL!

gud rastlös pigg å förjävlig, skulle heldre sitta på jobbet nu:)
längtar fan tills heljens jobb:O så ni vet kommer jag inte gå ut nått i helgen eftersom jag ska jobba, såå fråga inte ens tihi.


har nyss sett nya wallander filmen skit bra film fakist, nu sitter jag och kollar på efterlyst!


Är sjukt le att det snöar så jävla mycket vill ha sommar och sol jag vill att carros å min fest ska vara snaaaaart jag vill även att våran roadtrip ska vara nuuuuu:D

så glad att jag och du är vänner nu,folk som träfa oss tror att vi ha varit kompisar hur länge som hälst . har så fruktasnsvärt roligt med dig stumpan du e min partypingla♥

och självklart har vi Erica världens bästa kompis du har ställt upp för mig när jag har varit ledsen men då har jag alltid blivit glad, du lyssnar när jag prata och jag vet vad jag än säger så får  ingen annan få reda på det jag litar på dig till 100% sen att du valde mig till gudmor till Zackarias betyder så mycket för mig :)♥


Kommentarer
Erica ~Zackarias 090814~

Love you gumms!

2010-02-05 @ 18:56:58
URL: http://blendshes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0