ångra aldrig något som fick dig att le!

Hejhej, nu sitter man på jobbet i gen , vart inringd men inte gör de mig nått pengar pengar sen trivs jag väldigt bra här.

idag har jag sovit hela dagen efter jag kom hem sen har jag bara tagit de lungt .

25feb har min älskade lilla ponny varit död ett år tiden gick så fort de nio år jag hade henne nbara svishade förbi jag orka inte ha ångern att jag inte hade kvar henne tills dagen hon gick bort längre , jag vet att hon hade det bra men jag saknar att ha hennes varma mule på min axel jag saknar hennes sura humör när man skulle ge henne mat, och jag saknar när hon pep när man skulle kliva av när man hade ridit barbacka.
jag älskar dig min lilla ponny.


världens finaste bus jänta.

Många tankar går runt runt i min skalle vad vill jag göra med mitt liv? ska jag bo kvar här? ska jag plugga till något annat? när ska jag bli intresserad av att ta körkort?, vet inte alls ibland känns de som man bara vill leta jobb någon annan stans i sverige och bara ta sitt pick å pack å sticka men sen kommer man att tänka på "ska jag verkligen lämna allt och bara sticka? vänner familj jobb "

Jag har verkligen världens bästa familj som jag älskar överallt annat även fast man inte alltid visar de så bra mår dom bra så mår jag bra.

sen har ja oxå världens bästa vänner ni finns där vid min sida det vet jag jag älskar er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0