Helgen!

Hej hej ,

I fredags så jobbade jag ett tag sedan åkte jag hem gjorde mig i orning för att åka och äta på Kina med Birgitta som fyllde år och Pappa och Daniel gott som fan vare!;) efter kina traskade jag upp till maria och satt där ett tag slutade med att jag följde med ner på memento as skoj=) de äre jämt där tycker jag full som nykter;)

i lördags jobbade jag först 8-19 lite segt vare på¨morgon att kliva upp men de gick ju som de gick iaf hihi ;P
men sen gick de bra att jobba förutom att ja va lite trött haha!!!
sen åkte hem skynda mig att göra mig i årning för att åka ner å träffa älskcarro vi gick till memento för att fixa stämpel så vi skulle slippa att stå i kö senare på kvällen och de va väldigt smart kan ja säga eftersom de va en mils kö vi memento, iaf efter vi fixat stämpel så åkte vi till anna och mogge satt där å festade sedan drog vi ner på stan sltade med att ja var själv på memento eftersom viktoia inte kom in på memeto så dom gick på daltons?
iaf så träffade ja massa trevligt folk och kvällen avslutades på alnö:)

idag har har ja varit med pappsen och Birgitta vi va på kina hahah ja vet i gen , gott vare iaf sedan åkte vi till farmor för hon ville se min tatuering eftersom de är ett minne till farfar men hon var inte hemma:(

I mrgon är de arbetsförmedlingen sedan ska jag följa med birgitta vi ska gå ut och gå med hennes häst Dixi som hade väldans otur i går dom var ute och red sen sjöng lill hästen ner i leran å satt fast med lera till magen satt fast där i ca 4 timmar tro ja de var men brandkåren kom med lyft så dom kunde lyfta upp hästen utan skador så kom hästen upp och otroligt nog var hon lungn hela tiden och klarade sig:)

Nu vet ja inte vad ja ska skriva pusss godnatt


Kommentarer
Erica ~Zackarias 090814~

Duktig du är som uppdaterar gumms :D Vi får ses nått i veckan, jag har bilden ;D. Puss!

2009-11-02 @ 12:33:54
URL: http://blendshes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0