Stockholm

Mellanslaget på talientbordet ärfelande så de kan stå i hop vissa ord men hoppasni förstå endå=)

som sakt var vi (henning birgitta och pappa) i stockholm i helgen eller rättare sakt tors-sön=) hade det riktigt trevligt ska skriva lite närmare om det.


TORSDAGS :vi åkte runt 9 på morgon för vi hade hyrt hyrbil så den fick vi inte tidigare än så resan ner gick super fort och vi stannade på tönnebro för att äta vi åt på frasses så vi gick ner till stranden för att börja äta då börja idioterna kasta mat till kannadagässen så massa jävla fåglar kom fram både föräldar och barn fåglar (jag är liv rädd för fåglar) och henning tyckte han va skit rolig och stoppade brödbitar vid min rumpa så domdär jävla fåglarna började picka på min rumpa jag vart skit rädd och sprang därifårn skit läskigt hatar fåglar !!!!!! så började nåra typfölja efter mig så då vart jag ännu mera rädd så ja tog minbricka å sprang därifrån till nåra stenar och där var det fågel fritt jippii iaf så satt vi oss i bilen i gen för att ´åka till stockholm känndes som man bara hann att blicka innan man va framme helt sjukt fort gick det skit bra
vi sov på stayat stockholm lindhagen som ligger ca 3km från centrum  skit fint stort hotell rum med kök och allt =)
hotellet va ny byggt så de va super frächt inte för andra hotell bruka vara snuskig ellerså
iaf så la vi  in sakerna pårummet och fixade oss lite byte litekläder och sånt sen gick vi tillstan =)
vi gick till gamla stan för att äta belgiska vofflor som  henning vart helt tokig i haha gick runt runt i flera timmar och mina fötter svällde as mycket så jag fick blossor på hälarna tårna och trampdynan hahah! men men så kan det då när man tar fel skor =) vi gjorde inte så mycket mera den dagen utan återvände till hotellet

fredags så åkte vi efter mitt önskemål till grönan =) älskar karuseller blir som ett barn hihi
åkte alla möjliga karuseller även den nya karusellen insaine ! hua vad den va läskig aaaaaaaas hög och jag har höjd skräck hua as läskigt
henning är super rädd för karuseller men ja fick upp han i kvasten oxå en bergodalbana jag ínte har åkt han tyckte det var värsta han har gjort i sitt liv haha lillgubben va sårädd men såg så lycklig ut på kortet även fast han hållde i sig allt han kunde hahah! vi gick även lustiga huset de tyckte henning va skoj såde gjorde vi igen sen ville ja ha ett gosedjur (standard;) ) så henning ställde sig vid sen sån där klo maskin å fick upp TRE samtidigt wiiie å jag fick dom mysiga och fina vardom =) sen senare på kvällen fick ja först upp en sen provade jag en gång till  och fick upp TVÅ samtigti de e ju inte vanligt att dom dära klorna orka dra upp så många samtidigt men denna var en supermaskin haha
efter några timmar gick vi till stan i gen hittade ettpar RÖDAPRICKIGAHJÄRTGLASÖGON som pappa köpte tillmig dom passa ju till minakläder haha=) sen gick å gick å gick vi sentill bakatill hotellet dö slut i kroppen var jag och sommande super tidigt vat ju skkönt efter som vi gick upp tidigt oxå föraatt äta hotellfrukost mumms!

LÖRDAGS så åkte vi till skansen och va där i flera timmar så mysigt att gårunt och kolla på alla djuren där så himla fina djur =) och jag matade en HÖNA skit stolt vart jag=) menva inte lika tuff som henning som matade hönorna men händerna ja matade med en trägafeloch va skit nöjd:D hihi
massa bäbis djur vare där med överallttyphihi man ville bara kramas med dom fast man får ju inte gå ini björn burarna haha vi hade de mysigt den dagen solen brännde å så åt ja en polkastång så gott
fundera på vad vi gjrode mer menkommer nog inte pånå speciellt jooo
vi åkte tillbaka till hotellet efter nio timmar påskansen vi vilade ett tag sen gickvi till en boulbar as mycket folk de va en ängå sånt där de va proppat med folk överallt utan att överdrivade va typ lika mycket som gatufesten :O as trevligt var det iaf men vi gick hem efter et ttag varså trött i benen å hade så ont i fötterna av alla blåssor

söndagen så gick vi på stan och kollade  hör och häpna jag hittade INGET  istockholm under hela helgen jag ville ha:O jävligt ovanligt för attv vara mig vi åkteiaf hem efter någon timme på stan å så stannade vi och ååtpå älskade HAKKE GÅÅÅÅRD så god matdär jaja ska inte tråka ut er mer ska jobba imorgon så ska hoppa i badet nu byebye


Kommentarer
carolina

Visst kan jag hjälpa dig. Hur vill du ha den och vilka färger?



Vart är festen ;)

2009-07-02 @ 16:50:07
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/
carolina

Jamen det kan jag fixa :) Skicka bilderna du vill ha med. Och skriv texten du vill ha. Kanske en bild i slutet av alla inlägg?

2009-07-04 @ 20:32:25
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0