Hejsan

sitter hemma hos älskling tänkte sktiva några rader men kommer inte just på nu vad ja vill skriva om:D hah

ställ gärna frågor så kan jag svara på dom=)


såg just en kommentar från erica där de stog att hon kommer på m in student och vilkenm vart överlycklig då om inte jag:d syns då gumman!!

älskling fyller snart 20år närmare bestämt den 11 juni den 25-28 juni så är vi i stockholm med pappa å birgitta vi ska gå på grönalund och åka karuseller:D wihooo henning sk abara gå lustiga huster för han e så karusell rädd :D stackars älskling karuseller som är så skoj:D

i helgen är det crusing i sundsvall ska du gå?
det ska iaf jag =) vi ska först grilla här i ankarsvik på eftermiddagen som jag förstått så är det Mr Molin ´med fru?
Johnny bravo och therese sen vet jag inte  har inte hört några mer namn i af men de lär vara nåra fler henning ska dricka å johnny skulle va chaför trotr jag:D

på söndag ska jag provrida på en superfin häst i njurunda dom behövde hjälp ca 1-2 dagar i veckan det blir spännande känns som tusen år sen jag red guuud va ja längtar ;D

snart är det studenten mer dagarna är få och alla har börja festa utom jag för ja känner inget sug att festa heller är hälde på alnö och ta de lungt med henning =)

justia för typ en vecka sen vart min lilla jack attckerad av två stycken hundar men de gick bra som tur var:D hihi
min lilla skit är en kamphund tror han själv iaf;D

aja ställ frågor nu så har ja nå att svara på =) pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0