bläää

guuuud va ja har tråkigt ska snart ställa mig med disken efter lunchen som henning kom hem och åt snäll som man e så diskar jag efter honom är inte likt mig att diska eftersom min kära isa gjorde de hos mig hah:D<3

har sätt nåra avsnitt av sjuukhust gud va ja tycker de e hemskt med lilla victor=(

känns som det är flera timmar kvar tills henning sluta kl 20 ='( han bruka ju sluta kl fem men på tors dagar jobbar han enda tills åtta men i moron sluta han fyra då ska jag tvinga han byta lås eftersom pundaren som bodde här förut har förfaande sin nyckel kvar läskigt man skulle ju inte vilja ha han på besök inte nejnej ! sen är ju detta jävla lås så förbannat svårt att låsa och låsa upp så man få daaaaaaamp

hennins mamma å pappa kanske ska komma förbi å fika med oss sen han fick ju somsakt en kaffebryggare av pappa för nån dag sen..
 
haha jag är så löjlig tänkte kolla om frysen hade blivit kall för någon dag sen så stog ja å höll i handtagen men släppte de fort i gen för då fick ja för mig att de skulle vara ett huvud i frysen hah
sen vågar ja inte öppna vissa skåp för dom ha ja fått för mig att de finns råtter i de e ju ett gammalt hus så då måste de ju finnas råttter nånstans??

har suttit och kollat på nåra tatueringsider efter tips va ja ska fylla armen med men hitta inget ja fastat för ska ju bli en rockabilly arm eller va man ska säga 50-tals insperarad därav jag har en gammal microfon och en 50tals pinuppa på armen har ni några förslag vad jag kan he där??

och vet nån hur man länkar folk på blogg.se:P?
skriv eran länk ifal ni vill bli länkade så kanske ja hittar vars man gör det

puss å kram carro


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0