Midsommar

Hejhej ja nu är midsommar över tråkigt men sant men det har varit en väldigt skoj helg med Henning aluxxx janina och arno!

fredagen börjde med att jag henning åkte och hämtade arno för att åka till ikea men på  midsommar var hela ikea stängt så vi åkte till alex och janina i stället satt där ett tag sen åkte vi till stan och käkade mat på victorias var super gott även fast arno fick min mat och jag hans tråkigt men men , vi märkte ju inget förens de va för sent för den talriken ja tog va de svartvinbärsgellen ¨på som dom hade ställt fel så ja å arno började äta vi tyckte de smakade annorlunda men vafan visade iaf sig att kockarna hade gjort fel , men men gick ju bra endå =)

sedan åkte vi och fixade lite grejer sen till alex å janina i gen för att spela fotboll och dricka lite satt där och hade det trevligt sen kom hammarn med med sina kompiisar och han hade med sig en riktigt full kille som var skit jobbigt klängde skitmycket på mig och janina vi sa till han flera gånger justia han ramlade in på janinas bil hela tidnen med vi hade den typ brevid oss för vi skulle kunna lyssna på musik , iaf så vart det mer och mer irreterande så jag och henning å arno ringde efter hennings mamma och pappa som kom och hämtade mig men dom skulle först träffa alex och janina och hammarn så kom den där jobbiga killen som hade hotat nästan alla på festen att dom skulle få stryk har ja glömt att skiva men iaf så hennings mamam stog vid mig så säger killen till henne med att hon ska va rädd för han och började knyta handen då vart alex skit förbannad inte ska man hota hennings mamma ? så han började skrika å t killen sen så säger killen kärring till alex så vart han tokig pang sa det sen vek sig benet på killen och så flög plösligt killen ner för släntenn raaaaaakt in i en rostig saab , han gick bakom bilen och tog av sig skona och tog upp något i handen sen var de lungt för janina ringde polisen men dom kunde int ekomma så killen och en annan började gå mot stan , men tydligen hade killen lämna störda killen på stan han hade gått och sovit på en parkbänk så polisen hade tydligen tagit han och han fick som vi ville att han sov på polis station hahahaha så jävla rätt åt han :P
sen åkte iaf vi hem och sov..

lördagen så åkte vi hem till alex och janina i  gen , vi åkte hit och dit vi skulle ha åkt på logdans men de vart inte istället vart det att vi åt här på alnö sedan så hämtade ja å janina vin och arno sen åkte vi till alnö i gen å peter (hennings granne) hade kommit ut för att dricka öl med sen vart det kubb spel jag henning och alex mot janina peter arno vi förlorade haha =) alex ville att ja skulle smaka kapten morgan som va supergott så han å ja drack de typ hela tiden fast de hetter ju kapten alex å styrman carro hahaha så spelade vi kubb i gen å vi förlorade i gen sen åkte vi iaf in till stan men henning stannade hemma han orkade inte åka men vi va inte där så länge sen åkte vi hem och mer om de prata vi inte om för de va ju inte så bra !

aja nu orka ja inte skriva mer hoppas ni hade en skoj midsommar helj som iaf jag hade '=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0