Tjohoo!

Sitter fortfarnade på jobbet hoppa in lite vid datorn för tjejen vill inte vara med mig hihi!
iaf ska min broder tävla i kväll så man måste ju kolla på han då håll tummarna=)

längtat tills jag ska sluta så ja ska vara med henning :D hihi arno åker hem till estland nån vecka i morgon fyfan va tråkigt
tycker hanska stanne isverige på sin semester men de tyckte tydligen inte han :D men men

vi åkte (jag Jimmie och henning) till östersund i går för att kolla på en bil ovanligt att henning ska kolla på en ny bil Nej? inte precis haha bilen va superfin men när de provkörde den så sluta den funka de va soppa pumpen , men killen skulle byta den åt henning i dag och köra ner den till sundsvall snäll kille btw hade dom en engelsk bulldog som hette viktor typ as snygg jävlar i mig vad jag vill ha en bulldog! gemig

ååh justia jag var på dollar store med mamma å maria i går=) tycker de e skit skoj att gå runt å kolla där jag:D har ja alltid gjort men de va rätt rörigt där dom hålle rpå bygga om men de bli nog bra till slut..


Pusss/Carro



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0