tingeling

Jaa nu har jobbet börjar för i sommar känns både jobbigt men endå skönt har jobbar lite få pass men de känns som man har varit där i evigheter .
idag hade jag ett riktigt lyxpass jobbade från åtta till halv två i stället för åtta till fem=) men vi hade bara två barn så hih
sedan har jag bara varit hemma hos mamma fick för mig att lägga in lite bilder men ni är ju så tråkiga så man tappa ju blogg lusten lite då och då men i bland komme det iaf nått inlägg så håll utkik =) för mer besökare och kommentarer så känner man sig mer moteverad av att skriva ;)

sitter iaf och väntar ¨på att henning ska ringa å säga att han vill vara med mig hih<3 får se om jag sover hos han eller hos mamma i natt börjar ju tidigt i moron längtar tills nästa helg då har man ju "semester" en vecka =)

sitter och vänta på svar från helen om ja kan rida i morgon eller inte saknar ju att rida snutten harw varit mycket nu så jag har ju inte hunnit med att rida måste bli ändring måste fixa en lucka till han nån/nåra dagar i veckan lill snuffen

helgen har varit riktigt lugn har bar jobbat åsådär


ärsh nu ska jag gå å bada eller något sådan pusss!

Henning jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0