skroten

Nu sitter jag på skroten med henning å hundvakt henning håller på lägga om däck och ja sitter med min superrosa assnygga dator i knä på turkbilen hahah nerå´den e fin´

nu är man ledig en vecka skönt hoppas de blí fin väder så man kan sitta ute och sola och bada så man hinner bli lite brun innan sommaren ör slut värdelös sommar i år men de har ju varit några ´fina sommar dagar de kan jag inte säga något om men men , vad ska man hitta på en kväll som denna finns fan inget att göra !!!

vi var och åt pizza förut på riviera men vafan pizzan rann av brödet !!! as lee as hungrig va man så manb åt soppa pizza!! haha
sen åktet vi till alnö vid kolonilotterna , där mamma maria å nåra til skulle grilla men vi stack efter ett tag till njurunda och hämntade en ny bil sterio sen gjorde vi inte så mycket med

hoppas vädret bli bra så jag kan åka å rida jag bli snart tokig vill rida aradooooo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0