Ojoj nu har jag varit dårlig i gen

Hello nu har jag varit dålig att upptatera bloggen i gen , men har jobbat en del och umgåts (som vanligt) med min älskling

Helgen som var skulle jag älskling, alux å janina å Lilleman på crusing men vi kom nästan  till årskogen så känns det som vi får´punka på road runnern så henning stannar bilen så ser vi bakhjulet och drivaxeln stusa förbi oss !!!!
Läskigt , eftersom vi åkte ungefär i 110 så är det väldigt lätt att åka åt helvete ifall hjulet och drivaxeln bara dundra förbi en, men henning är väldigt duktig att köra han e van att köra som en tok eftersom han alltid kör som en biltjuv men jag tycker om han endå hihi!
men iaf så fick vi sitta å vänta på att bärgan skulle komma och hennings föräldrar medans vi vänta så vart vi uppäten av alla jävla mygg ! ´skit jobbigt eftersom jag inte tål dess snusk mygg så får ja ap stora myggbett !!
sen iaf åkte vi till ´Haga satt där ett tag och väntade på henning som hade åkt med Bärgaren så han kunde hämta en ny bil eftersom vi tänkte åka till huddik en då men vi insåg att klockan var tolv å de tar ju en timme att åka dit..
så åkte iaf jag Henning Alex å Lilleman till max för att Alex ville äta men de va nå¨jävla stopp i drivern så dom gick in och handlade sen åkte vi och satt oss vid fraktarna för han villle äta sin mat där sen åkte vi hem och sov

dagen efter så var vi på stan och ikea å på pizzan med alex för han ville äta men vi åt inte eftersom vi skulle på middag hos pappa och birgitta, iaf på ikea å stan så var pojkarna och kollade på tråkigt radiostyrda bilar så jah ville bara spy haha eftersom de känndes som man fick stå där och se dum ut i ca 1000 årpå varje ställe;P
sen åkte vi och hämtade jack å åkte till pappa och birgitta å åt grillat och MAJSKOLVAR som var typ huuuuur goda som hälst kunde typ äta en miljon stycken hihi :D
Och jack fick träffa turbo och obelix och de gick superbra han skötte sig jätte bra sa åt dom när dom vart för mycket för han men han e ju inte van att ha andra hundar och så bruka han bara vara arg å sur mot han hundar men de va skoj att de gick bra=)

idag har jag jobbat med isa vi fick bara ett barn att ta hand om vilken lättnad motför dagen innnan=)
sen var de såklart två assistentbarn där med så vi åt köttferssås och spagetti till middag sen så bakade vi en marängtårta med smörkräm och hallongrädde på toppen gott vare även fast den vart lite för seg men den e nog godare i morgon när allt har stelnat men då jobba jag inte hoppas de finns kvar tills på fredag:D så ska ha äta upp allt höhö!

Nu sitter vi brevid varandra (jag och henning) men varsin dator ja kollar bloggar och han kollar på bara bilar tråkigt eftersom han kommenterar varenda jävla bil han kolla på senare kommentaren "audi 100 2 8a jävla dygn bilar " visst var det intresannt!???? hihi

Nu ska ja säga åt han att vi lägger från datorena och kolla på en film i stället Pusshej!


Lite bilder kan ja bju på!


Osis så de kan gå! men Älskling alltid lika glad=)

osis
Hoppsan (de branndär innan men de hann jag inte med)


Glömde skriva att vi är hundvakt eftersom anders och eva är på semester=) goshugo

bellabull och jag

Bellabus och jag när vi badade i huddik förra veckan mysigtttt!! jätte varmt i vattnet btw!



Kommentarer
Isa

mohahah :D undra om de kmr finnas nått kvar (a) kanske ska ta lite till frukost ;) nääe haha nu skojjade ja :D

2009-07-23 @ 07:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0