Nikotinfri i 5 dagar

jaa ni läser rätt jag har varit nikotinfri nu i fem dagar inte fan är de lätt inte hihi men ja tycker ja e duktigt=) men ja kör ju på nikotin frisnus nått måste ja ju få ha:D

iaf ska jag jimmie henning å kanske sjöblom å hämta en bil i östersund vi sju trött som ja e så kommer ja sova hela vägen är skit glad att få träffa jimmie i gen =)

sen ska ja sova med älskling sov inte md han inatt=/ han hade ju ingen bil så han kunde inte köra mig till bussen :( så fick sova ensamt sen fick ja damp i morshe för skulle ringa å väcka min sleeping boy fast lycka till mig att väcka både ja å hennings mamma ringde som toookar sen dör telefonen hans haha så hans mamam fick åka dit å banka å slå på dörren haha!

jobba i dag iaf gick super bra men de är så jävla jobbigt att gå upp på morgonen lat carro vill ba sova hon

nee nu vet j inte vad ja ska skriva mer pöss


Kommentarer
Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Fin blogg :)

2009-07-09 @ 19:14:18
URL: http://tostberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0