Lite bilder från nu och förr

katrinelund 9b
Katrinelund här gick vi i nian och vi skulle ha maskerad och om det är nått pulversom inte förstå så är vi raggare hade riktigt skoj den dagen inte mig i mot att så å skrika å dansa åt eddiemeduza=)

från dag ett
Från dagen jag såg dig så älskade jag dig du var min princessa de ja ångrar mest av allt är att ja inte behöll dig sista tiden men nu ligger du uppe i skogen med dina vänner . iget kött av dig inte !  Jag älskar dig så mycket gumman dont forget it!

eparepa

Haha sista april förra året jag å jimmie josse isa och nån till åkte i suddens epa ;P snälla sudden;)

du var världens bästa väm

Jimmie svartemo, du var världens bästa killkompis :/ jag saknar dig!

hihicarroTvå bilder på mig och isa, första bilden är fårn sista april förra året just love you hunny! andra bilden har världens bästa emmy tagit ser riktigt mysigt ut och de vi håller i våra händer är tyglar om de inte syns hihi! love you
när som va söt mot varranra
Buster och gangster när dom kunde vara mysiga med varandra jag saknar er gosbebisar!
arno
Världens snällare estländare arno med peruk å snygga glasögon på min 20 års dag´.
älskling
Mina favorit killar så fruktanssvärt fin bild på er, jag älskar dig henning
inget kommer ändra på det puss på dig .
mysjack
Självklart ska poppie vara med oxå för han är en riktig pudding<3very old pic
Här gick jag iv;D då hade man bra betyg och en riktig bra klass.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0