Ett lejon har smitit

Hej, i går var jag och Henning till sundsvalls lacken pappa håller på bygga en badflotte , som de ´kommer bli en motor på =) Så säger birgitta efter ett tag
Birgitta:Hörde ni på radion om lejonet i dag??
Vi: ne varför undra du?
B:Ett lejon från cirkusen i njurunda ha rymt så den e lös här någon stans
 
haha men ett antal timmar senare ringde mamma å sa att
Mamma: Carro hur fan hörde ni på de var ju två betonglejon från njurunda som hade blivit stulen!!!!

jaja, sen åkte vi iaf till huddik till campingen där Hennings föräldrar å Bellabus  campade ;P.
så vi åt middag där korv och macaroner sedan efter badet så spelade vi minigolf jag vann eller så förlora jag kanske då haha
men jag badade iaf i går kväll i havet det var fan varmt efter ett tag :D bella badede med mig men inte henning för han är en kyckling piiip ppiiip

i dag fyller min mormor år så vi ska åka och gratta henne vid två tiden så ska väl snart börja göra mig klar för att åka till dom

kanske skriver mera sedan pösss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0