Bloggdator!

Hej hej idag har jag och älsking köpt varsin ROSA blogg dator tok snygga så nu ska ja sälja min super stora dator känns behändigare att andvända denna som man lätt kan stoppa ner i handväskan ifall man vill ta med den någon stans i stället för att slä´pa runt på en 17.5 tums dator så har jag nu en 10 tums dator prefa i love den;) lite svår att skriva änn så länge den e juu pytte liten haha igår åkte jag janina och henning och hämtade en ny bil åt han den vi va och koollade på för nån dag sen så vi har nästan åkt 80 mil för den bilen hihi sen idag har vi varit lite över allt träffade robertnäslund med han har ju Buster nu så vi sa att vi ville träffa han någon dag så det ska vi göra han skulle komma förbi något kul a´kul att träffa både buster och robert länge sedan sist buster har ju tillomed blivit åtta år han var ju 3 när vi hade han lillbuster wie nu sitter vi och leker med vasin dator och leker men internet går supersegt men men va kan mnan ´förvänta sig nör man e i myrnäs?? inget lyx här inte hihi så man får sitta här och ha skit segt internet bättre än inge´t iaf ja vet inte vad ja ska skriva mer kanske kommer in och skriver mer sedan pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0