Arado

Hejsan hoppsan grattis till mig själv som skriver blogg två dagar i rad sitter i af på jobbet nu och har tråkigt bara jag och ett barn här för tillfellet , * sitter i lekhallen ocgh lyssnar på musik då passade jag på att kolla lite på datorn=)

sen ringde Emmy med och ville att vi ska åka till stallet hon ska fota hästarna och prata lite med monika iiih spännande spännande
Nathalie hoppas du mår bättre snart så vi kan rida å leta vart man rider i mot allsta/matfors:D hihi

åååh har suttit å tänkt på min älskadevän Erica med som snart ska bli mamma ♥ jag tro att den kommer typ nästa vecka vet inte riktuigt varför men de känns bara som det, sen tror jag de är en liten pojke med som kommer titta ut , har beställt en as söt sak åt den men kan inte berätta eftersom erica kanske kollar min blogg och då kommer hon bara skvallra till bebisen hihi♥ ERICA TA Å KLÄCK UT UNGEN NÅN JÄDRANS GÅNG SÅ JA KAN KOMMA Å KOLLA PÅ HAN Å SNUTTA BARA LIIIITE HIHI

nee du nu ska jag gå å göra lite spagetti til köttferssåsen som ja gjorde i går =)

Pöss pössss!

OPS glömde berätta att jag har världens bästa pojkvän som har kört mig in till jobbet båda dagarna från ankarsvik Älskar dig gubben!


Kommentarer
Erica ~Bf 31 Juli 2009~

hihi :D Jag ska prata med bebis och försöka få den att komma ut snart ;)

2009-07-08 @ 10:56:57
URL: http://blendshes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0