Vill bara skrika ut allt jävla skit!

Hej hej!

nu är min blogg inte upptaterad på ett jääävla bra tag men har inte riktigt haft tiden att sätta mig och skriva här;)



Världens finaste familj, som sakt är Zackarias döpt nu dopet var jättefint förutom att jag höll på dö för ja stog ju där uppe med dom;P scenskräck har jag iaf när jag är nykter HOHOHOH!



Prästen -Gudmor:D (överlycklig för det ;) ) och Gudfar henke



Zackarias världens finaste kille ,lovee!



Fick torka Z huvud efter prästen hade blött ner han (hah as ful min och de var väldans svårt att hålla i handdukenmed lösnaglarna:P)

sen åkte vi till bredsand och fikade :) myspys han hade världens finaste tårta med:)

Fast dopet var ju för ett tag sedan men bättre sent en aldrig:P


I helgen var jag och emmy häst vakt de va skoj att träffa henne i gen tog de bara lungt och i natt så jobbade jag vaken natt å i morgon ska jag jobba kväll på örtapörta skoj skoj ,
Och på fredag ska jag Erica och Zackarias ha en myskväll med tacos och IDOL CALLE(L)CARRO min maaan dee!




Sen sist jag skrev har jag med hunnit med att gå ut två gånger med min söta emelie hade as skoj båda gångerna
och ena gången tävlade emelie om att bli mementos lucia hon hade lätt vunnit om hon med hade kort kort å världens urigning;) men hon kom med till att gå modell för carlings men de ville hon inte den knäppgöken,
eme vi dra ut nån onsdag snart i gen de e våran dag i veckan det Haha!


sen i dag har jag sovit väldans länge men hade ju jobba natt så då får man sova bort hela dagen har även klicka hem lite jul klappar blandannat till min älskade vän Erica !


PUSS!


Kommentarer
emelie

haha, snygg bild:P

2009-12-08 @ 16:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0