Snart är de jul i gen

Hej hej snart är julen här igen jag hatar igentligen julen de enda som är skoj är väll att de e sjukt mycket folk på krogarna;)

snart kommer maria och Carro hem fan va ja har saknat er!

julen spenderas som vanligt hemma hos farmor sen på kvällen fundera jag på att våldgäästa nån som får hata julen med mig ...


iaf juldagen ska jag ut med CARROOOOO!!!!!! och mamma å maria å jocke hoppas jag med på ..


Har suttit och prata med Amanda nu prata ut om saker som inte alls stämde med de jag har fått hört och de hon har fått hört så hon är inget as som jag trodde hon va ;P även så kanske hon skulle ner i jul / nyår får väl passa på att träffa henne å bjuda på en drink eller nått känner att jag har betätt mig illa mot henne!

jaja nu ska ja hoppa i plurrret å sen ska ja tvinga nån att åka pulka med mig HIHIHI


Kommentarer
Amanda

ahw. en drink sounds good ;)

2009-12-15 @ 18:47:38
URL: http://aamandagranberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0