Helgen!

Hej Hej ,

Som sakt var jag med Erica och självkart lilla Z men han sov så duktigt hela kvällen i fredags vi åt tacos
jag åt kyckling tacos och erica vanlig tackos as gott va det:)
vi satt och kollade på idol och var helt nervösa båda två för mig spelade de ingen roll vem som vann fast ja ville ju att calle skulle vinna måste ju hålla på min blivande man;)
sen satt vi och prata MASSSA som vanligt alltid lika skoj hihi
Vi fick även besök en sväng alltid lika roligt ;) hihi;P sen vid två tiden åkte jag med J&M till tunadal där de skulle varit efterfest men vad kan man säga om det? hahaha fyra pers JÄÄÄ! eller vi va fem ett tag:D

tack för en trevlig kväll iaf Erica looove you!


Lördagen gick jag ut med Nathalie Tina Maria och Rikke:) satt hos maria skit trevlig var det och isa fick smaka en shot hur gick de med de gumman;) haha <:D


JUSTIA!! fredag fortsätter jag med mina tattos även planering av en ny jippie!

Mumms!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0