Håller tummarna

Håller mina tummar för Erica och magnus som väntar barn som va beräknat till31/7 men bebisen har valt att stanna kvar inne i Ericas go mage:)

men jag håller mina tummar att den kommer i natt för ja vet hur lyckliga Magnus och Erica skulle bli att få hålla i sin bebis ifamnen och bara se hur underbart liv h'n är!=)

Håll era tummar för Erica och Magnus och hon har en riktigt bra blogg att läsa som jag har länkad ifall ni bli nyfiken

jag är iaf took nyfiken att veta vem de är i ericas mage !=)



Kommentarer
Angen

men tjenare snygging!

tack så mycke...allt går bara bra!

har tänkt komm aå hälsa på något på örta faktiskt när frida är där!

men nu har de inte passat eftersom sambon har semester å vi yrar runt övrallt =)

hälsa alla så mycket från mig...saknar er faktiskt om jag ska vara ärlig!

Kramar

2009-08-02 @ 08:13:40
URL: http://angenf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0