Utkast: Hej , ...

Hej , igår vart det som sakt daltons tänkte vara nykter men jag va så jävla less och besviken så vart onykter endå
träffade kusinen Tony där med länge sedan man såg han nu väldigt trevligt alltid kulatt träffa han .
sen träffade jag även Tobbe som Åsa vart tillsammas med för mååånga jälva år sen skit skoj.

Idag har jag vart med pappa å birgitta vi åkte till hennes familj haha de va minst sakt en ny upplevelse;D
hennes mamma gömmer godis överallt och då menar ja ÖVERALLT hon hade gröpt ur en franska å lagt godis där i böcker i socker pasta salt paket ovs ovs sen ska alla gå å leta de va ca 20 pers som sprang där å leta höll på skratta i hjäl mig för ja trodde att pappa skämta om när han sa att dom gjorde de men men barn som vuxna vart HELT tokiga å bara sprang å leta precis öööööverallt hahah:d

nu sitter jag och fundera om ja ska sova hemma eller ta pappas lägenhet men de lutar åt pappas lägenhet vet inte jag.
jaja puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0