Mina tankar går till dig Erica !

Satt just och läste min kära vän ericas blogg , det är så att hon förlorade sin mormor i cancer
det är min värsta mardröm att den hemska sjukdommen ska komma till någon av mina närmaste vänner och familj eller mig själv.

Ericas mormor kämpade med cancer i 4år stakt gjort tycker jag det är av henne , men tillslut så förlorade hon kampen mot den hemska sjukdommen men sen får man tänka på att hon finns i deras hjärtat och som jag tror är att man kommer nån annan stans efter man har dött så ja e övertygad om att du kommer få träffa en frisk och stark mormor senare och hon kommer vara din skyddsängel genom livet!
  

RIP Ulla Gärdlund! (F)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0