Hejhej

Hej nu har jag inte skrivit på nåra dagar eftersom jag har haft mycket att göra,
Torsdags så jobbade jag först friditid sen kom henning itill mig och vi skulle ut och gå men vi tyckte det vart kallt så vi gick upp och kollade på big mama 1 :D haha den e så ful filmen sen åkte henning hem och jag somnade rätt fort ,

Fredags åkte jag och Henning till stoclholm han har ju sålt forden och nu vill han ha nytt så vi åkte och kollade på en bil åt han å han vart helt galen i den så han ska hämta den på onsdag beep beep sen va vi även och hälsade på hans Bror david och hans fru Anna dom bjöd på god efterrätt :)
efter det vart de bara att sätta sig i biilen och åka hem men först va vi på väg till göteborg jävla stockholm man fattar ju inget när man åker i bil haha
Åkte iaf hem och vi sov här
Lördags åkte vi till pappas jobb och lämnade tillbaka sundsvalls lackens låne bil som vi hade haft till stockholm hah även att de va en audi som skulle tävla med oss i typ 5-6 mil hahha idioter dom vart as nöjd nör dom åkte ti från oss å sså sakta dom in så vi skulle åka om ovs ovs ovs:P idioter:D
Iaf tillbaka om lördagen , sen åkte jag till jobbet vi gick till tivioit på midälva plan vi åkte ett tåg hahah å tåg helvete åkte av rälsen :P men de gick bra, sen åkte vi även skeppet med barna på jobbet då vart det glada miner :)
efterdet gick vi runt lite sen på ica , sen kom vi tillbaka till jobbet och stackar M började kräkas JÄTTE mycket och JÄTTE ofta hua stackars liten<3
så hon fick åka hem till stöde i gen för de är ju inte så kul att ha ett barn som bara kräks hela tiden det tog aldrig slut massa galla och sånt ..
iaf så fick ja för mig när B dushade M att ja skulle baka s då gjorde ja Chokladrutor med störssel och vissa med kokos :D så sån måste ja äta i mordon då ja jobbar;P ja hann aldrig äta nån i går ..
sen efter jobbet så kom henning och hämtade mig vi skulle ut och åka slutade med at vi åkte hem och kollade på Big Mama 2:) hah

sen åkte han hem och jag gick och la mig

Nöjd nu sandra nu har ja upptaterat bloggen:P och sitter och väntarpå att du ska komma hem så ja kan gå ner och busa med er:D <3


Kommentarer
sandra

japp nu är ja nöjd =D

2009-04-19 @ 21:09:11
URL: http://fierceangel.blogg.se/
isa

Lill M spydde två gånger när ja jobbbade med , så synd om henne när de aldrig tar slut :(

2009-04-19 @ 23:28:36
URL: http://iiiah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0