Hej!

Gud vilken ångest jag har antingen sitta hemma eller gå nykter på krogen har ju inge att dricka
men det lutar nog att åka på krogen men vet jag inte.


Måste bara säga att på bilddagboken stör jag min så jävla mycket folk som inte känner mig inte ens vet men jag är sitter och gloooor på min bilddagbok MINST 4 gånger per dag?!  fel å inte vara såå jävlla nyfiken på min bilddagbok snart så sätter ja dit satt bara mina vänner kan se men de känns drygt de med. men men , sen att anomyma kommerntera typ ÄCKEL å sånt å inte våga säga sina namn är dom rädd eller? jävla slynor!

Mamma sitter här brevid och dricker shot och dunkar musik medans jack har ätit lite chips snart kommer maine och Anna och nån helen dom ska sitta här och festa sen ska dom på dallan frågan är om ja ska med fast ja vet nte om ja orka är sjukt slut sen i gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0